اداره حسابداری، تامین اعتبار، درآمد و پرسنلی
نام و نام خانوادگی: پوریا صدیق
سمت: رئیس اداره حسابداری
تلفن: 48501160
نام و نام خانوادگی | سمت/ مسئولیت | تلفن |
نسرین چراغی | کارشناس مالی | 48501163 |
منا رمانی | کارشناس مالی | 48501161 |
محسن صفری | کارشناس دریافت و پرداخت | 48501187 |
ستاره مردانی | کارشناس امور مالی | 48501163 |
معصومه بابایی | کارشناس دریافت و پرداخت | 48501159 |
سعیده شجاعی | کارشناس مالی | 48501164 |
مجید تنها | مسئول درآمد | 48501165 |
محمد خداورنلو | بایگانی مالی | 48501132 |
شرح وظایف واحد:
- ثبت و تحریر اسناد بودجه ای و پرداخت تنخواه به واحدهای تابعه
- بررسی تراز عملیاتی دانشکده و واحدهای تابعه
- صدور چک کلیه اسناد مالی و مسئولیت و نظارت بر بایگانی اسناد مالی
- بررسی حساب رابط اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه به تفکیک منابع اعتباری، برنامه و ...
- ورود به سامانه بانک مرکزی جهت اطلاع از پول های واریزی (وزارتخانه، خزانه، درآمد و ......)
- جابجایی پول های واریزی بانک مرکزی با توکن (کارشناس، مدیر مالی، معاونت توسعه )
- پیگیری کلیه پول های واریزی و اطمینان از جابجایی به بانک های مربوطه (ابلاغی، اختصاصی، جاری و....)
- کنترل سامانه سام وب و کنترل ابلاغ های صادر شده، همچنین سایت اورژانس جهت ابلاغ های صادره
- ثبت ورود ابلاغ های کسورات بازنشستگان، حواله های اورژانس در نرم افزار روز آمد
- دریافت تخصیص از بودجه و کنترل مانده اعتبارات با واحد بودجه
- صدور چک و پیگیری و تحویل به واحدهای تابعه
- ثبت چک های صادر شده در دفاتر بانک به صورت اکسل
- تنظیم دفاتر بانک و گرفتن صورت مغایرت بانکی در آخر هر ماه و رفع مغایرت بانک ها با نرم افزار روز آمد
- کنترل مبالغ واریزی رد وجوه سپرده حسن انجام کار واحدها، همچنین شرکت در مناقصه و مزایده
- ثبت حسن انجام کار، مناقصه، مزایده در نرم افزار نظام نوین مالی
- بررسی نامه استرداد وجه واحدهای تابعه
- درخواست وجه از خزانه
- پیگیری نامه های اداری مربوط به بانک (سود مرابحه، وام های دانشکده، تغییر امضا و ....)
- ثبت کلیه وجوه دریافتی اختصاصی و عمومی هزینه ای در سیستم روزآمد
- ثبت کلیه اعتبارات دریافتی در اکسل اعتبارات و دفترداری به تفکیک حسابها
- ثبت کلیه تخصیص ها در اکسل اعتبارات و دفترداری به تفکیک واحدها
- ثبت کلیه اسناد مالی در اکسل اعتبارات و دفترداری به تفکیک واحدها
- تسویه حساب با واحدها در پایان سال مالی
- چک کردن رابط اعتبارات ستاد و واحدها به صورت دوره ای و رفع مغایرت های مربوطه
- تهیه تراز نقدی در پایان هر سال مالی و پیگیری مشکلات مربوطه
- ثبت اطلاعات مربوط به علی الحساب های پرداختی به واحدها در هر سال و نگهداری اطلاعات مربوطه تا زمان قطعی شدن آنها
- ارائه اطلاعات و گزارشات لازم جهت پر کردن فرم های 16گانه عملکرد خزانه
- تهیه و ارائه اطلاعات مربوط به طرح تحول سلامت به دیوان محاسبات
- دریافت و تحویل سفته ها و ضمانت نامه های بانکی مربوط به مناقصات و ثبت تعهدی آنها
- شماره کردن و ثبت اسناد مالی ارسالی واحدها از رسیدگی در دفتر اندیکاتور
- دریافت صورت حساب بانک عمومی از طریق سامانه nix و اطلاع مدیریت مالی از واریزیها
- دریافت ابلاغ واریزی های ابلاغی، جاری و ثبت ورودی این پول در تعهدی
- کنترل و دریافت صورت مغایرت بانکی واحدها
- تحویل اسناد مالی مورد نیاز واحدها و حسابرسان مالی و کپی کردن اسناد در صورت لزوم
- ثبت تعهدی تخصیصات مالی به واحدها، رابط بانک
- کنترل ثبت های بودجه ای واحد بودجه و ارسال به رسیدگی، تهیه و ارسال جدول اصلاحیه ها
- کنترل درخواست وجه واحدها
- ثبت تعهدی مانده استرداد وجه واحدها
- نظارت بر وصول مطالبات از موسسات بیمه گر پایه و طرف قرارداد
- ثبت و جمع آوری وصولی درآمد نقدی و بیمه ای و انتقال آن به حساب خزانه
- درخواست وجه از خزانه و واریز به حساب قابل برداشت
- ثبت درآمدها در حسابداری تعهدی
- نماینده دانشکده در امور بانک مرکزی
- محاسبه و کنترل و ثبت حقوق شاغلین در برنامه آذرخش
- محاسبات مربوط به کارانه پزشک و پرسنل و اضافه کاری ها و حق الزحمه ها و پاداش و سنوات پایان خدمت و مرخصی ها و سایر پرداختی و ثبت و پرداخت آنها
- ثبت و شناسایی اسناد در برنامه تعهدی نظام نوین مالی و پرداخت آنها
- تهیه لیست و فلاپی اطلاعات مربوط به حقوق بند واو و ارسال به خزانه (کلیه واحدها)
- ثبت اطلاعات در سامانه کارمند ایران (کلیه واحدها)
- ارسال و ثبت و محاسبه لیست های مربوط به بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی و مالیات ها
- ارسال بیمه بازنشستگی کشوری برای کلیه واحدهای تابعه
- ثبت و ارسال حقوق بازنشستگان و موظفین
- رسیدگی و نهایی کردن اسناد مربوط به ستاد دانشکده
- تهیه گزارش برای استفاده مدیران داخلی و همچنین دیوان محاسبات و حسابرسی و سازمان بازرسی و ...
- سوپروایزری نرم افزار آذرخش و رفع مشکلات نرم افزار کلیه همکاران واحدهای تابعه
- انجام امور مربوط به بانکی و بایگانی اسناد مالی
- تنظیم سند حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشسته ها
- تنظیم سند اضافه کاری و کارانه و حق مدیریت و ماموریت و تمام وقتی و عیدی.....کلیه دریافتی های پرسنل
- ثبت سیستمی تعهدی حقوق ستاد و اعتبارات دریافتی بابت حقوق کلیه واحدها
- تنظیم و جمع بندی کلیه اطلاعات حقوق ستاد و واحدها و ارسال به خزانه
- انجام امور مربوط به بیمه سالهای قبل
- بایگانی اسناد حقوق ستاد و واحدها
- تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی شاغلین
- تهیه و ارسال لیست اظهارنامه خدمات درمانی
- کسور بیمه عمر از شاغلین و بازنشسته ها و تنظیم قرارداد آن و ارسال به سازمان بازنشستگی
- تنظیم کسر حقوق و فیش حقوق برای پرسنل شاغل و بازنشسته