اداره حسابداری، تامین اعتبار، درآمد و پرسنلی

تعداد بازدید:۱۶۸۹

نام و نام خانوادگی: پوریا صدیق

سمت: رئیس اداره حسابداری

تلفن: 48501160

 

نام و نام خانوادگی سمت/ مسئولیت تلفن
نسرین چراغی کارشناس مالی 48501163
منا رمانی کارشناس مالی 48501161
محسن صفری کارشناس دریافت و پرداخت 48501187
ستاره مردانی کارشناس امور مالی 48501163
معصومه بابایی کارشناس دریافت و پرداخت 48501159
سعیده شجاعی کارشناس مالی 48501164
مجید تنها مسئول درآمد 48501165
محمد خداورنلو بایگانی مالی 48501132

 

شرح وظایف واحد:

  • ثبت و تحریر اسناد بودجه ای و پرداخت تنخواه به واحدهای تابعه
  • بررسی تراز عملیاتی دانشکده و واحدهای تابعه
  • صدور چک کلیه اسناد مالی و مسئولیت و نظارت بر بایگانی اسناد مالی
  • بررسی حساب رابط اعتبارات ستاد و واحدهای تابعه به تفکیک منابع اعتباری، برنامه و ...
  • ورود به سامانه بانک مرکزی جهت اطلاع از پول های واریزی (وزارتخانه، خزانه، درآمد و ......)
  • جابجایی پول های واریزی بانک مرکزی با توکن (کارشناس، مدیر مالی، معاونت توسعه )
  • پیگیری کلیه پول های واریزی و اطمینان از جابجایی به بانک های مربوطه (ابلاغی، اختصاصی، جاری و....)
  • کنترل سامانه سام وب و کنترل ابلاغ های صادر شده، همچنین سایت اورژانس جهت ابلاغ های صادره
  • ثبت ورود ابلاغ های کسورات بازنشستگان، حواله های اورژانس در نرم افزار روز آمد
  • دریافت تخصیص از بودجه و کنترل مانده اعتبارات با واحد بودجه
  • صدور چک و پیگیری و تحویل به واحدهای تابعه
  • ثبت چک های صادر شده در دفاتر بانک به صورت اکسل
  • تنظیم دفاتر بانک و گرفتن صورت مغایرت بانکی در آخر هر ماه و رفع مغایرت بانک ها با نرم افزار روز آمد
  • کنترل مبالغ واریزی رد وجوه سپرده حسن انجام کار واحدها، همچنین شرکت در مناقصه و مزایده
  • ثبت حسن انجام کار، مناقصه، مزایده در نرم افزار نظام نوین مالی
  • بررسی نامه استرداد وجه واحدهای تابعه
  • درخواست وجه از خزانه
  • پیگیری نامه های اداری مربوط به بانک (سود مرابحه، وام های دانشکده، تغییر امضا و ....)
  • ثبت کلیه وجوه دریافتی اختصاصی و عمومی هزینه ای در سیستم روزآمد
  • ثبت کلیه اعتبارات دریافتی در اکسل اعتبارات و دفترداری به تفکیک حسابها
  • ثبت کلیه تخصیص ها در اکسل اعتبارات و دفترداری به تفکیک واحدها
  • ثبت کلیه اسناد مالی در اکسل اعتبارات و دفترداری به تفکیک واحدها
  • تسویه حساب با واحدها در پایان سال مالی
  • چک کردن رابط اعتبارات ستاد و واحدها به صورت دوره ای و رفع مغایرت های مربوطه
  • تهیه تراز نقدی در پایان هر سال مالی و پیگیری مشکلات مربوطه
  • ثبت اطلاعات مربوط به علی الحساب های پرداختی به واحدها در هر سال و نگهداری اطلاعات مربوطه تا زمان قطعی شدن آنها
  • ارائه اطلاعات و گزارشات لازم جهت پر کردن فرم های 16گانه عملکرد خزانه
  • تهیه و ارائه اطلاعات مربوط به طرح تحول سلامت به دیوان محاسبات
  • دریافت و تحویل سفته ها و ضمانت نامه های بانکی مربوط به مناقصات و ثبت تعهدی آنها
  • شماره کردن و ثبت اسناد مالی ارسالی واحدها از رسیدگی در دفتر اندیکاتور
  • دریافت صورت حساب بانک عمومی از طریق سامانه nix و اطلاع مدیریت مالی از واریزیها
  • دریافت ابلاغ واریزی های ابلاغی، جاری و ثبت ورودی این پول در تعهدی
  • کنترل و دریافت صورت مغایرت بانکی واحدها
  • تحویل اسناد مالی مورد نیاز واحدها و حسابرسان مالی و کپی کردن اسناد در صورت لزوم
  • ثبت تعهدی تخصیصات مالی به واحدها، رابط بانک
  • کنترل ثبت های بودجه ای واحد بودجه و ارسال به رسیدگی، تهیه و ارسال جدول اصلاحیه ها
  • کنترل درخواست وجه واحدها
  • ثبت تعهدی مانده استرداد وجه واحدها
  • نظارت بر وصول مطالبات از موسسات بیمه گر پایه و طرف قرارداد
  • ثبت و جمع آوری وصولی درآمد نقدی و بیمه ای و انتقال آن به حساب خزانه
  • درخواست وجه از خزانه و واریز به حساب قابل برداشت
  • ثبت درآمدها در حسابداری تعهدی
  • نماینده دانشکده در امور بانک مرکزی
  • محاسبه و کنترل و ثبت حقوق شاغلین در برنامه آذرخش
  • محاسبات مربوط به کارانه پزشک و پرسنل و اضافه کاری ها و حق الزحمه ها و پاداش و سنوات پایان خدمت و مرخصی ها و سایر پرداختی و ثبت و پرداخت آنها
  • ثبت و شناسایی اسناد در برنامه تعهدی نظام نوین مالی و پرداخت آنها
  • تهیه لیست و فلاپی اطلاعات مربوط به حقوق بند واو و ارسال به خزانه (کلیه واحدها)
  • ثبت اطلاعات در سامانه کارمند ایران (کلیه واحدها)
  • ارسال و ثبت و محاسبه لیست های مربوط به بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی و مالیات ها
  • ارسال بیمه بازنشستگی کشوری برای کلیه واحدهای تابعه
  • ثبت و ارسال حقوق بازنشستگان و موظفین
  • رسیدگی و نهایی کردن اسناد مربوط به ستاد دانشکده
  • تهیه گزارش برای استفاده مدیران داخلی و همچنین دیوان محاسبات و حسابرسی و سازمان بازرسی و ...
  • سوپروایزری نرم افزار آذرخش و رفع مشکلات نرم افزار کلیه همکاران واحدهای تابعه
  • انجام امور مربوط به بانکی و بایگانی اسناد مالی
  • تنظیم سند حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشسته ها
  • تنظیم سند اضافه کاری و کارانه و حق مدیریت و ماموریت و تمام وقتی و عیدی.....کلیه دریافتی های پرسنل
  • ثبت سیستمی تعهدی حقوق ستاد و اعتبارات دریافتی بابت حقوق کلیه واحدها
  • تنظیم و جمع بندی کلیه اطلاعات حقوق ستاد و واحدها و ارسال به خزانه
  • انجام امور مربوط به بیمه سالهای قبل
  • بایگانی اسناد حقوق ستاد و واحدها
  • تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی شاغلین
  • تهیه و ارسال لیست اظهارنامه خدمات درمانی
  • کسور بیمه عمر از شاغلین و بازنشسته ها و تنظیم قرارداد آن و ارسال به سازمان بازنشستگی
  • تنظیم کسر حقوق و فیش حقوق برای پرسنل شاغل و بازنشسته

کلید واژه ها: اداره حسابداری رئیس اداره حسابداری دانشکده علوم پزشکی ساوه معاونت توسعه پوریا صدیق