مدیر امورمالی

تعداد بازدید:۱۸۵۸
مدیر امورمالی

نام و نام خانوادگی: جناب آقای علی اسماعیلی

سمت: مدیر مالی

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس مدیریت دولتی

سابقه کاری: ۱۷ سال

تلفن: ۴۸۵۰۱۱۷۳

ایمیل: a.aliesmaeili@gmail.com

‌‌‌‌‌‌

نام و نام خانوادگی سمت / مسئولیت تلفن تماس
اعظم بینوا کارشناس مسئول مالی ۴۸۵۰۱۱۳۳
مریم صادقی کارشناس مالی ۴۸۵۰۱۱۳۰
کوثر سلطانی کارشناس مالی ۴۸۵۰۱۱۳۰
محسن خسروانی کارشناس مالی ۴۸۵۰۱۱۳۰

 

شرح وظایف واحد:

  • تهیه و تدوین صورت های مالی از طریق نظارت مستقیم بر عملیات امور مالی و محاسباتی و نگه داری و تنظیم حساب ها بر طبق آیین نامه مالی و معاملاتی و مقررات حاکم بر دفاتر و ضوابط مربوطه و صحت و سلامت آنها و تهیه گزارشات موردی مدیریت.
  • هماهنگی در اجرای قوانین و مقررات حاکم بر عملیات مالی دانشگاه
  • حفظ و حراست از اسناد و دفاتر مالی
  • نگهداری و تحویل و تحول وجوه نقدینه ها و سپرده ها و اوراق بهادار و پیگیری و نظارت مستمر بر وصول به مقع درآمدهای دانشگاه
  • نظارت بر عملکرد مالی واحدهای اجرایی تابعه و واحدهای وابسته.
  • شناسایی و نگهداری حساب مقداری و ریالی اموال، ماشین آلات، تجهیزات و دارایی های موسسه.
  • اطلاع و کنترل کلیه تفویض اختیارات جهت امضاهای مجاز در مصرف منابع و فراهم نمودن شرایط هماهنگی بین آنها
  • اجرای کدینگ یا طبقه بندی حساب ها بر اساس شکل متحد به منظور ایجاد وحدت رویه و قابلیت مقایسه گزارشات مالی بین موسسات پس از تصویب رییس هیات امنا دانشگاه.
  • اجرای آن بخش از عملیات مالی دانشگاه که در چهارچوب بودجه تفضیلی مصوب هیات امنا بر عهده مدیر امور مالی می باشد.
  • برنامه ریزی و سازماندهی عملیات مالی دانشگاه در راستای استراتژی و اهداف تعیین شده و ایفای نقش موثر در تحقق اهداف دانشگاه
  • انجام اقدامات لازم بمنظور ارائه خدمات مالی مورد نیاز دانشگاه و همکاری با سایر واحدها جهت انجام وظایف محوله
  • بکارگیری نظام های پیشرفته مدیریت مالی بمنظور استفاده از منابع
  • مشارکت در تصمیم گیری تأمین منابع مالی و استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین نظارت بر وضعیت نقدینگی
  • تدوین و نظارت بر اجرای صحیح بر مقررات و دستورالعمل ها و روش های مصوب مالی و معاملاتی
  • تحویل و پیگیری اسناد از امور پشتیبانی، لیست کردن اسناد بدون تخصیص و درخواست اعتبار از بودجه و برطرف کردن مشکلات اسناد با واحد تدارکات و آماده کردن سندها جهت صدور چک
  • دریافت تخصیص از بودجه و دریافت اعتبار با توجه به تخصیص مربوطه
  • ثبت رابط اعتبار و صدور چک اسناد واحد پس از ثبت تعهدی
  • کنترل بانک و اصلاح مغایرت موجود بین دفاتر صدور چک و صورتحساب بانک
  • پیگیری و ارسال نامه به بیمه تامین اجتماعی جهت صدور نامه مفاصا
  • بررسی سپرده حسن انجام کار شرکت ها پس از پایان قرارداد
  • ثبت و بررسی سندهای اسناد خزانه اسلامی و پرداخت آنها و برطرف کردن مشکلات اسناد با واحد تدارکات و آماده کردن سندها جهت صدور چک
  • بررسی و پیگیری اسناد مربوط به مقرری، رسیدگی و پرداخت اسناد کارپردازی و دانشکده پرستاری، معاونت توسعه، قراردادها، طرح های تحقیقاتی، اسناد ساختمانی، اورژانس، داروخانه ها
  • ثبت تعهدی کلیه اسناد در نرم افزار نظام نوین مالی
  • بررسی ضمانت نامه ها و سفته ها و ثبت های تعهدی ضمانت نامه ها و سفته ها
  • ثبت های بودجه ای معاونت توسعه و تکمیل و ارسال سندهای سیستمی
  • بررسی حقوق پرسنل آواسلامت و ثبت های مربوط به آن
  • نهایی کردن اسناد وامور مربوط به بانک
  • بررسی اسناد رسمی خزانه
  • ثبت چک ها درسامانه صیاد

کلید واژه ها: علی اسماعیلی مدیر مالی دانشکده علوم پزشکی ساوه معاونت توسعه