مدیر امورمالی
نام و نام خانوادگی: جناب آقای علی اسماعیلی
سمت: مدیر مالی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس مدیریت دولتی
سابقه کاری: ۱۷ سال
تلفن: ۴۸۵۰۱۱۷۳
ایمیل: a.aliesmaeili@gmail.com
نام و نام خانوادگی | سمت / مسئولیت | تلفن تماس |
اعظم بینوا | کارشناس مسئول مالی | ۴۸۵۰۱۱۳۳ |
مریم صادقی | کارشناس مالی | ۴۸۵۰۱۱۳۰ |
کوثر سلطانی | کارشناس مالی | ۴۸۵۰۱۱۳۰ |
محسن خسروانی | کارشناس مالی | ۴۸۵۰۱۱۳۰ |
شرح وظایف واحد:
- تهیه و تدوین صورت های مالی از طریق نظارت مستقیم بر عملیات امور مالی و محاسباتی و نگه داری و تنظیم حساب ها بر طبق آیین نامه مالی و معاملاتی و مقررات حاکم بر دفاتر و ضوابط مربوطه و صحت و سلامت آنها و تهیه گزارشات موردی مدیریت.
- هماهنگی در اجرای قوانین و مقررات حاکم بر عملیات مالی دانشگاه
- حفظ و حراست از اسناد و دفاتر مالی
- نگهداری و تحویل و تحول وجوه نقدینه ها و سپرده ها و اوراق بهادار و پیگیری و نظارت مستمر بر وصول به مقع درآمدهای دانشگاه
- نظارت بر عملکرد مالی واحدهای اجرایی تابعه و واحدهای وابسته.
- شناسایی و نگهداری حساب مقداری و ریالی اموال، ماشین آلات، تجهیزات و دارایی های موسسه.
- اطلاع و کنترل کلیه تفویض اختیارات جهت امضاهای مجاز در مصرف منابع و فراهم نمودن شرایط هماهنگی بین آنها
- اجرای کدینگ یا طبقه بندی حساب ها بر اساس شکل متحد به منظور ایجاد وحدت رویه و قابلیت مقایسه گزارشات مالی بین موسسات پس از تصویب رییس هیات امنا دانشگاه.
- اجرای آن بخش از عملیات مالی دانشگاه که در چهارچوب بودجه تفضیلی مصوب هیات امنا بر عهده مدیر امور مالی می باشد.
- برنامه ریزی و سازماندهی عملیات مالی دانشگاه در راستای استراتژی و اهداف تعیین شده و ایفای نقش موثر در تحقق اهداف دانشگاه
- انجام اقدامات لازم بمنظور ارائه خدمات مالی مورد نیاز دانشگاه و همکاری با سایر واحدها جهت انجام وظایف محوله
- بکارگیری نظام های پیشرفته مدیریت مالی بمنظور استفاده از منابع
- مشارکت در تصمیم گیری تأمین منابع مالی و استفاده بهینه از منابع موجود و همچنین نظارت بر وضعیت نقدینگی
- تدوین و نظارت بر اجرای صحیح بر مقررات و دستورالعمل ها و روش های مصوب مالی و معاملاتی
- تحویل و پیگیری اسناد از امور پشتیبانی، لیست کردن اسناد بدون تخصیص و درخواست اعتبار از بودجه و برطرف کردن مشکلات اسناد با واحد تدارکات و آماده کردن سندها جهت صدور چک
- دریافت تخصیص از بودجه و دریافت اعتبار با توجه به تخصیص مربوطه
- ثبت رابط اعتبار و صدور چک اسناد واحد پس از ثبت تعهدی
- کنترل بانک و اصلاح مغایرت موجود بین دفاتر صدور چک و صورتحساب بانک
- پیگیری و ارسال نامه به بیمه تامین اجتماعی جهت صدور نامه مفاصا
- بررسی سپرده حسن انجام کار شرکت ها پس از پایان قرارداد
- ثبت و بررسی سندهای اسناد خزانه اسلامی و پرداخت آنها و برطرف کردن مشکلات اسناد با واحد تدارکات و آماده کردن سندها جهت صدور چک
- بررسی و پیگیری اسناد مربوط به مقرری، رسیدگی و پرداخت اسناد کارپردازی و دانشکده پرستاری، معاونت توسعه، قراردادها، طرح های تحقیقاتی، اسناد ساختمانی، اورژانس، داروخانه ها
- ثبت تعهدی کلیه اسناد در نرم افزار نظام نوین مالی
- بررسی ضمانت نامه ها و سفته ها و ثبت های تعهدی ضمانت نامه ها و سفته ها
- ثبت های بودجه ای معاونت توسعه و تکمیل و ارسال سندهای سیستمی
- بررسی حقوق پرسنل آواسلامت و ثبت های مربوط به آن
- نهایی کردن اسناد وامور مربوط به بانک
- بررسی اسناد رسمی خزانه
- ثبت چک ها درسامانه صیاد