توسعه سرمایه های انسانی
نام و نام خانوادگی : جواد خرامان
سمت : کارشناس مسئول سرمایه های انسانی
تلفن : 48501150
نام و نام خانوادگی | سمت / مسئولیت | تلفن تماس |
سمیه والی | مسئول طرح نیروی انسانی | 48501148 |
زهرا زارعی | کارشناس آموزش و بهسازی | 48501156 |
مصطفی صفا | کارشناس تخلفات اداری و نیروهای شرکتی | 48501136 |
زیبا ناطقی | مسئول امور بازنشستگی و کارشناس امور هیئت علمی | 48501151 |
سیده مریم موسوی | کارشناس برنامه ریزی نیروهای انسانی | 48501149 |
فاطمه فراهانی | کارشناس جذب و استخدام | 48501190 |
عباس وکیلی | کارشناس نقل و انتقالات | 48501136 |
امید خسروی راد | کارشناس تردد | |
فاطمه رفیعی | کارشناس فناوری اطلاعات | 48501149 |
زهرا سرشتی | کارگزین | 48501125 |
شرح وظایف واحد:
- سیاست گذاری در زمینه اجرای برنامه های مربوطه به نظام های استخدامی، برنامه ریزی، آموزش و بهسازی منابع انسانی و بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان.
- برنامه ریزی برای تأمین و توزیع مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان.
- برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی متناسب با ضوابط و شاخص ها و استانداردها.
- برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام مطالعات کاربردی در راستای آسیب شناسی و بهبود مؤلفه های مرتبط با مدیریت منابع انسانی.
- بررسی و تجزیه وتحلیل قوانین و مقررات حاکم بر جذب، نگهداری و ارتقاء منابع انسانی سازمان/ موسسه.
- تهیه و تدوین معیارها و شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت بر نحوه اجرای آنها.
- برنامه ریزی و اجرای آزمون های استخدامی.
- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و آیین نامه های مربوط در راستای سیاست های ابلاغی.
- اجرای دستورالعمل نظام آموزش کارکنان، تأمین و توزیع نیروی انسانی مشمولین قانون پزشکان و پیراپزشکان، پیام آوران بهداشت و ضریب کا بر اساس دستورالعمل های ابلاغی.
- پیگیری و نظارت در امر استخدام، جذب و به کارگیری کارکنان.
- راهنمایی مراجعین (هیات علمی و غیر هیات علمی) در زمینه قوانین، مقررات و دستورالعمل ها برحسب وظایف اداره مربوطه.
- ایجاد زمینه رشد معنوی منابع انسانی و بهسازی و ارتقاء سطح دانش و تخصص و مهار ت های آنان.
- رعایت عدالت در جذب، تداوم خدمت و ارتقاء منابع انسانی.
- تشخیص احراز شرایط بازنشستگی و حقوق وظیفه مستخدمین فوت شده.
- اجرا، ارزشیابی و صدور گواهی دوره های کوتاه مدت آموزش شغلی.
- تهیه و تدوین بانک اطلاعات نیروی انسانی اعم از رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی و ...
- نیازسنجی منابع انسانی، پیگیری و اخذ مجوز استخدامی.
- صدور کلیه احکام حقوقی کارکنان اعم از اشتغال، ترمیم حقوق، برقراری حقوق و مزایا، مأموریت آموزشی ترفیع، انتصابات، اضافه کار و سایر موارد مربوطه با رعایت قوانین و مقررات جاری.
- تهیه و تنظیم و اجرای خدمات آماری مربوط به منابع انسانی و موردنیاز موسسه و نظارت بر حسن اجرای آن.
- انجام مطالعات لازم به منظور کمک در ایجاد و برقراری روش های مفید و مؤثر در امور اداری و تشکیل تیم ها و گروه های کاری مشترک در راستای منابع انسانی سازمان / موسسه.
- انطباق خدمات و فعالیت شغلی واداری با شاخص های استاندارد و الگوهای مناسب اداری.
- پویا نمودن سیستم اطلاع رسانی صحیح و مناسب مرتبط با ارباب رجوع.
- افزایش سطح مسئولیت پذیر بودن کارکنان در نظام اداری از طریق آموزش های کاربردی.
- مشارکت فعال در کانون های تصمیم گیری مرتبط با حوزه مدیریت منابع انسانی.
- مشارکت در تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوطه در حوزه مدیریت منابع انسانی.
- ایجاد محیط مناسب برای رشد کرامات انسانی و فضایل اخلاقی در نظام اداری دانشگاه.
- به کارگیری فناوری نوین در جهت مکانیزه نمودن فرآیندهای اداری.