آرشیو اخبار

جذب نیروی انسانی در رشته شغلی نگهبان

دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون های کتبی، عملی و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

ادامه مطلب

جذب نیروی انسانی در رشته شغلی خدمات و دارویار

دانشکده علوم پزشکی ساوه در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در رشته شغلی خدمات و دارویار، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون های کتبی، مصاحبه و پس از احراز صلاحیتهای عمومی، بصورت شرکتی با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید.

ادامه مطلب

برگزاری کارگروه تخصصی مهندسی مشاغل در قطب های آمایشی کلان منطقه ۶ کشور در دانشکده علوم پزشکی ساوه گالری

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه این کارگروه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱ در سالن شهید رهنمون دانشکده با حضور مدیران و کارشناسان توسعه سازمان و تحول اداری کلان منطقه آمایش شش کشور، سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی ساوه و مدیر منابع انسانی و پرسنل دانشکده برگزار شد و بازنگری کتاب طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه /دانشکده /موسسات وابسته به وزارت بهداشت نیز انجام شد.

ادامه مطلب

مدیر مالی دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روزحسابدار پیام تبریکی صادر کرد

متن پیام تبریک وی به شرح ذیل است:  حسابداری به عنوان یکی از مشاغل مهم و حساس در هر نهاد و سازمان بوده و حسابدار باید با مدیریت صحیح و شفاف سازی در کار خود بنیه مالی سازمان را تقویت نماید.

ادامه مطلب

سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روزحسابدار پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام تبریک وی به شرح ذیل است: به نام خدای حسابگر، حسابدار آسمان و زمین ، خدایی که ذخیره ای برای مطالباتش ندارد، نه سهامی است و نه تضامنی هیچ شراکتی با کسی ندارد ، تداومش فرضی نیست، حسابداری تورمی ندارد چون در نظرش ارزشها یکسان است. در شغل حسابداری پاکی اصــــــل است اخلاق دراین حرفه به انسان وصل است هر کس که تهی کند خود ازاین اوصاف باید شود آمـــــــــاده که وقتِ فَصل است.

ادامه مطلب